onsdag 19. mars 2014

Vakre små blågrønne fargeklatter























































Jeg liker blågrønt (Årets farge kåret av Fargerike) og jeg liker den vakre grønntonen på silkeduken og vinballongen som ligger/står henslengt på spisestuegulvet  og venter på et festpyntet bord å fjonge seg på.

I dag våknet vi opp til en liten dose snø, siste krampetrekning kanskje før våren inntrer for alvor.
I mens går det an å sy glade  vårskjørt av mine gjenbruksstoffer, holde liv i fjorårets pelagonier og sjekke fristende  sommerferie-reisemål på nettet.

HERLIG ONSDAG TIL DEG!

7 kommentarer:

  1. Nydelige bilder!! :) Elsker fatet! Ja, vi også har fått litt snø. Håper det ikke varer så lenge, for jeg er rimelig klar for vår! ;)
    ønsker deg en strålende onsdag! :)
    klem

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Tusen takk for koselig kommentar :)
    Fine bilder fra deg igjen. Liker fargene dine veldig godt, og så har du så mange vakre ting. Du har virkelig et inspirerende, spennende og koselig hjem.
    Ha en superduper dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Jeg elsker denne vesken!
    Klem, PillePalle

    SvarSlett
  4. Hei på deg fineste Kaspara;) Nå har jeg kost meg med alle de fine innleggene dine på bloggen. Tenk hvordan herr Vinter lurte oss i går med å legge igjen et snødekke mitt i vårplanleggingen da...uff, nei, nå vil jeg ha vår og sommer snart. Drømmer meg bort i å planlegge reiser på nette jeg også. Fabian og jeg skal på en mor-sønn fotball tur til Manchester i mai, hjelpes meg....kvier meg litt for den fotballen, men han gleder seg jo så masse;) Det hadde vært veldig hyggelig om jeg fikk til en tur å besøke deg i løpet av våren asså, det er for lenge siden det har vært påfyll av Kasparaenergi nå...hihi...også MÅ jeg på nr 9, så mye fint i den butikken. Ha en fin dag...snart er det helg igjen jo...hvor blir det av dagene;) KLem Nina.

    SvarSlett
  5. Blir sulten bare av å se på det fatet !!! Deilig deilig med inspirasjon fra deg :)
    Klem. Siv

    SvarSlett
  6. Nydelige bilder av min favorittfarge! Tusen takk for kommentar inne hos meg! Noen ganger er jeg litt sjenert på kommenteringa, men jeg har jo fulgt med bloggen din lenge, og da er det så hyggelig både å legge igjen, og få hilsen tilbake! De stubbe-bordene hadde nok passa fint inn hos deg :) Håper du får en fin ny uke!
    Lina

    SvarSlett
  7. Fargeklatter helt etter min smak,og så vakre bilder :)
    TOveklem:)

    SvarSlett